Breaking Tweets Chicago

Chad Ochocinco bullies Chicago Bears on Twitter

BY TONY VALDIVIESO

As if the 21-14 loss to the Atlanta Falcons wasn't enough, some Chicago Bears on Twitter became the victim of cyber-bullying yesterday.

Rather than a disappointed fan or someone who was happy to see the Bears lose on Sunday, it was Bengals WR Chad Ochocinco, who the Bears will play this Sunday in Cincinnati, who began agitating QB Jay Cutler and DE Alex Brown... among others.

For most football players, Mondays mean watching tape of the last game and returning to your workouts; for others, it means working on your finger dexterity. Ochocinco, unlike his NFL counterparts and most Twitterers, found time to tweet over 100 times yesterday.

Though Ochocinco has had his share of sparring matches on Twitter, his (mis)behavior is news to most Bears fans.

Ochocinco's first target was QB Jay Cutler. Unlike his league-mate, Cutler was on his best behavior while using Twitter yesterday... though, perhaps he was simply unmoved by Ochocinco's remarks.

  1. Chad Ochocinco
    OGOchoCinco @jaycutler6 tell your defense I'm gonna run circles around them, I'm mad we lost, peanut Tillman is gonna kiss da baby along with the rest'
  2. Chad Ochocinco
    OGOchoCinco Meanwhile back in the bat cave, are any other players on twitter besides @jaycutler6, I need to get my point across for Sunday
  3. Jay Cutler
    JayCutler6 @OGOchoCinco it's only Monday. Already starting?
  4. Chad Ochocinco
    OGOchoCinco @JayCutler6 damit Jay I have to get a jump on yall, on a serious note tell Lovie to put Tillman on me all game with safety help, please!!!!
  5. Jay Cutler
    JayCutler6 @OGOchoCinco Peanut on you with safety over top. You got it. Anything else you would like me to pass on?
  6. Chad Ochocinco
    OGOchoCinco @JayCutler6 well after I embarass the secondary I want your jersey after game , that's all for now
  7. Jay Cutler
    JayCutler6 @OGOchoCinco double coverage all game might be difficult. Don't you think?

While Cutler didn't seem to be amused by wide receiver's antics on Twitter, Ochocinco was able to have a little fun with the Bears Alex Brown.

  1. Chad Ochocinco
    OGOchoCinco @alexbrown96 get your db's on Twitter before Sunday , you have till tonight to reply or you gonna feel my wrath to!!!
  2. Alex Brown
    alexbrown96 @OGOchoCinco lol my db's are ready and I have all the respect in the world for Carson but it's hard to complete passes from his back ;)
  3. Chad Ochocinco
    OGOchoCinco @alexbrown96 hold up son,we don't give up sacks and I get open in 1.5 seconds,you won't make it past our tackles anyway, shut the front door
  4. Alex Brown
    alexbrown96 @OGOchoCinco well if they don't give up sacks then why do u have to get open in 1.5 sec?
  5. Chad Ochocinco
    OGOchoCinco @alexbrown96 that's how fast I am duh, go get your study film and watch me work on film , I'll sign it for you after you watch it!!! Lol
  6. Alex Brown
    alexbrown96 Having a little fun trash talking with the king of trash talkers... Yep you guessed it @OGOchoCinco
  7. Chad Ochocinco
    OGOchoCinco @alexbrown96 you just got your secondary in trouble for talking back to me, peanut who, remember what I did last time I saw yall, I'm back!
  8. Alex Brown
    alexbrown96 @OGOchoCinco uh oh they are trembling in their cleats lol we will be ready for you don't u worry it will be a good game for sure
  9. Chad Ochocinco
    OGOchoCinco @alexbrown96 yes sir, see you soon big bruh, have a great week, I'll be sure to give bear fans a great show

Read more about this at Jay Cutler Superstar.

Recommended

[?]

Recent Posts

Subscribe

Leave a comment

6 Comments

Bill80 said:

user-pic

I can't wait for Sunday's game.

Craig Kanalley said:

user-pic

Should definitely be fun.

Bill said:

Not great that Jay Cutler takes the bait, though.

Bill80 said:

user-pic

I agree.

Craig Kanalley said:

user-pic

I agree with that too.

Bill said:

Especially when he is on offense, too.

Leave a Comment?

Some HTML is permitted: a, strong, em

What your comment will look like:

said:

what will you say?

Most Active Pages Right Now

ChicagoNow.com on Facebook